Saturday, November 27, 2010

erk,apakahhhh???

smlm masa nak tido tetiba anak aku,sarah tanya aku something yg agak mengarut so aku pun jwb la soklan pelik dia..
camni la lebih kureng apa yg jadi :

sarah: Mama,mama! tasha dah lama xpakai seksi laa..
aku: Ha??? pakai seksi??nak buat apa pakai seksi..
sarah: Ya laaa..tasha dah lama la xpakai seksi nak p menari kat tesco..apa la mama ni..tu pun tak faham ka??
aku: Pasepa nak menari kat tesco pulak? p la menari kat tempat lain..kenapa tesco??
sarah: Tasha nak pakai seksi nak menari kat tesco,mama faham ke tak!
aku: Sudah! jgn mengarut blh dak? p tidoq cpt!!
sarah: Mama ni x aciiiiiii!! tasha nak jugak menari kat tesco!! nanti tasha suruh abah sarah beli baju seksi!!  (then dia mengamuk menangis mcm org kena dera)

Baiklahhh,mmg xfaham kot!

First,org tanya lain bagi jawapan lain.
Second,kenapa nak menari kat tesco??? ada contest menari ka? bila pulak aku penah bwk dia menari kat tesco? bwk p bli brg ada la..
Third,pakai seksi just sbb nak menari? tesco lak tu..ada club baru nama tesco ke?kalo dia kata nak menari kat zouk ke mos ke cam logik gak kan kan kan?? ( Mampos kena tembak bapak dia baca ni..) hihihihihi..

CIK SARAH QISTINA TASHA oiii jgn duk merepek lah mlm2 buta nak pakai seksi la nak menari la..haiyooo ini budak apa mau jadi..

psst,ada yang ckp dia ikut mcm mak dia..ye ke?? bila mak dia pakai seksi?? xpenah kot hahahha.. :P

No comments:

Post a Comment