Thursday, November 25, 2010

inilah hidup

life must go on no matter what had happened.myb emotion dah takes over aku before ni but now aku dah boleh fikir rasional sket.life is not just about us.ada lagi yg lg penting.allah dah amanahkan aku anak utk dijaga dan dididik.tp aku leka sbb terlalu pikir masalah aku dgn dia.now only i realize that my daughter makin benci aku sbb aku ignore dia n layan perasaan aku.sarah,mama mintak maaf.it wont happen again.as for him,u cant lie to urselg.im not sure samada u btl dah ttp ati u untuk i atau u just ego to admit u still love me n need me.tp i dah quit n xnak pikir lagi.myb btl jodoh kita smp d sini.maaf segala apa silap i ok.i mmg xbermaksud nak sakitkan u.myb kesenangan buat i buta ati n lupa diri.now i dah terima balasan.i dah hilang org yg i paling sayang dalam dunia which is YOU.yes i am regret tp kita xboleh patah blk so this is la.i akan kuatkan ati n sembahyang minta doa.dah sampai masa utk back to basic. :)

No comments:

Post a Comment