Friday, December 31, 2010

OH hello and goodbye

HELLO 2011...hope this year will be a better year for me..as for me mmg aku xde azam apa2 thn ni except dpt kawin cpt2(xleh azam lagi gedik ke?) hahahha..this year i want to search the real person inside of me..eh,slama ni sape dlm bdn aku? alien ke? oh tidakkk..kira tahun ni aku nak kenal la sapa diri aku,apa aku nak dlm idup ni..ye la..sejak idup menjanda ni byk betul dugaan kot..hikhik..apa pun hopefully thn ni xla seTOUGH tahun sebelum ni..


utk 2010,selamat tinggal..there's a lot of sweet memories sepanjang tahun tu but terlalu banyak jugak bad experience yg aku nak padam dlm kepala otak ni..i mean it.. :(


ok,harap2 korang pun byk la azam baru kan? kununnye la..hihihi..


p/s:xsabar tunggu sayang saya si efa tu nak bertunang n kahwin tahun ni.. :)) rindu lah kat awak budak kecik!! :D

No comments:

Post a Comment