Wednesday, May 11, 2011

Review psl Max Factor

Seperti yang dijanjikan,aku nk wat review psl produk aku bli dari Max Factor..xsilap aku,brand ni dr US..ok,aritu aku beli produk baru yg dorang tgh promote iaitu Weightless foundation.nama pun weightless kan so itulah salah satu kelebihan dia.seriously mmg best foundation dia.mmg xrasa mcm pakai langsung tp dia full coverage kot.so mmg nice lah plus dia ada extract jojoba ke minyak jojoba tah*sorry xsure sgt ok* n then it is oil free so it wont clog your pores plus it is also suitable for sensitive skin.one more thing i love about this foundation is,it smells nice la wehh sbb kebanyakan foundation bau cm xbrapa best.i dont know how to describe it la.ok,what i love the most about this product is dia sgt2 tahan lama bila kita apply.bayangkan aku pakai kuar smp la aku blk still foundation ni stay kot.xpyh touch up2 dah..even aku berpeluh n jalan time panas pun dia still stay.aku xde la pernah pakai byk jenis foundation pun tp dlm byk2 ni la yg aku rasa paling bgs pernah aku pakai selain revlon photo apa tah nama dia.ok fokus blk,selain dr suma yg dah aku mention,benda alah ni ada spf 10 which is biasa sj la.keburukan dia? It comes in a small packaging la so cm cpt abis if si pemakai tu mmg jenis pakai tiap2 ari..*ehem ehem* ok not to forget harga dia rm72

Oraitt next produk aku beli is concealer.concealer dia ni ok la so far..i mean bukan la xbgs tp kira biasa la sbb aku jenis xreti sgt la pakai concelaer.ni pun kira kali kedua aku beli benda alah ni.harga xigt.hihi.

Ok next is compact powder.ni pun sgt best cm foundation dia..sikit ja tepek dah bertambah gebu muka sy yg mmg dah sedia gebu ni.kikikiki...kelebihan dia sama lbh kurang mcm foundation td..flawless n tahan lama..for the first time a aku pakai bedak xpyah duk p toilet touch up tempek2 bedak lg..nahh kan dah keluaq ckp kedahhhh..

Product lain aku beli is blusher and lipstick..blusher dia pun best jugak.color dia cm pink more ke purple n natural.bila pakai dia cm bg muka glow sket la..lipstick biasa sj,aku lg prefer lipstick lama aku.brand apa xingat dah..hahhaaa

Plus aku dpt free gift yg berbagai spt yg aku mention dlm post yg sblm ni..kann dpt dah pree perfume smp dua..hahaha..dapat perfume playboy yg baru launch tu n lala apa tah nama dia..wangii kot yg playboy tu..yg lala tu pun best sbb bau cm rose gitewww..

K la tu je la utk kali ni..kesimpulannya xrugi la aku beli sbb most of product dia sgt best n paling penting tahan lama bila pakai..aku kuar umah pakai segala mcm blk pun still maintain blusher,eyeshadow suma n jimat masa dan tenaga sbb xpyh kalut sat2 p touch up..gud nite ppl!! XOXO
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment