Monday, May 9, 2011

sarah 2nd day at school!

Well,i just daftar sarah g smart reader..daftar je her teacher suruh masuk kelas n bg biasa so ok la tgl la beliau.dia punya excited smp xheran dah kat mak beliau.ciss sungguh kan? Mak beliau yg sebak dlm perjalanan pulang..hahaha..then the next day aku pun kunci jam sbb kalo xkunci mmg lajak tido la.punya la ssh nk bg dia tdo awal sbb dia mmg dah biasa tdo lambat gila kot..pagi tu nasib la senang kejut dia kalo x kejut dia cmna pun liat nk bgn*ikut bpk dia ye*
Aku kejut sekali dia bgn trus n suruh mandi n siap.ok so far xde problem.dah siap suma dia kata nak jumpa abah dulu salam so aku bwk la sarah g tmpt keje bpk dia.haaaa!!!otw je nk g skolah dia start la wat perangai ckp byk dia kata nak blk tdo l xnk g skolah sbb xbest..banyak cantik muka kau! Aku pun pujuk la baik2 sbb tkt dia start nangis kan..blh plk di lalu kdai mamak nak mkn tu la ni la..haihhhhhh menguji kesabaran lg ni..xpe ikut lg sbb nk contro mood beliau..hahaha..nasib la xlewat smp..blk hr skolah excited cerita mcm2 kt aku.hahaha..hope esok xde lg perangai yg bkn2 lg dari sarah..
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment