Friday, May 6, 2011

satu lagi post random yg mengarut

Now aku kat cititel midvalley dgn family..tgh mlm xleh nk tdo so igt nak g la 7eleven cr kudap2..sbb malas nk siap so pakai je bj tdo ni.skali nk sarung tudung tgk2 xbwk extra so pakai je la tdg pink aku..bajet 7e ni bwh2 ni je sekali g tny lobi dia kata xde kat sini.yg ada kedai mamak je.cehhh.so aku tny la katne kdai tu.dia pn explain la..mati2 aku igt dekat je sekali nak kena rentas midvalley ni smp ke garden*cte nk gempak je*..dah la aku pakai suar KUNING,baju HITAM n tudung PINK!! Mmg mcm pompuan mental sesat dlm mid la kan..hahahahaha..apa pun berbaloi perjalanan itu sbb blk lepak bilik dgn sbux hot hazelnut choc bersama kekasih baru yg tersayang..Siapakah?? Tunggu nezt post k..huahuahu
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment